top of page

Algemene voorwaarden
 

De verkoper

BEEJOUR
Kelly Vandorpe
Menenstraat 86
8890 Dadizele (dit is geen bezoekadres)
+32 497 81 93 61
e-mail: kelly@beejour.be
www.beejour.be

Ingeschreven als eenmanszaak in de Kruispuntbank der Ondernemingen (KBO) onder het nummer 0766777971. VAT/BTW-nr. is BE0791 606 409

Bij geschillen is de Rechtbank van Koophandel Kortrijk (België) bevoegd.

 

Algemeen

De algemene voorwaarden zijn geldig op elk product of dienst van BEEJOUR en hebben betrekking op elke individuele gebruiker van de website die een bestelling plaatst via de webshop, hierna “Koper” genoemd.

Bij het bestellen van een product uit de webshop accepteert de Koper deze algemene voorwaarden. Wij hebben het recht om altijd onze algemene voorwaarden te wijzigen zonder aankondiging.

 

Het aanbod

Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken.

Als er door een fout of vergissing een onduidelijke/onjuiste beschrijving staat bij een artikel op onze webshop, hebben wij altijd het recht om deze te wijzigen. De Koper heeft dan het recht om af te zien van de bestelling waarna het volledige bedrag teruggestort wordt op zijn rekening.

 

Prijs

Alle vermelde prijzen zijn aangegeven in EURO en inclusief BTW.

Vervoers- of verzendingskosten worden apart aangerekend en zijn altijd ten koste van de Koper, tenzij anders vermeld. Je kunt deze prijzen raadplegen bij 'Verzenden en retourneren'.

De prijs van toepassing op de verkoopsovereenkomst is de prijs die van kracht is op het moment van de geregistreerde bestelling en zoals die op dat ogenblik op de website is aangegeven. De prijs slaat op het artikel dat woordelijk wordt omschreven. Bijhorende foto’s zijn decoratief en kunnen elementen bevatten die niet bij het artikel en de daarbij horende prijs inbegrepen zijn. 

Als er door een fout of vergissing een verkeerde prijs staat bij een artikel op onze webshop, hebben wij altijd het recht om deze prijs te wijzigen. De Koper heeft dan het recht om af te zien van de bestelling waarna het volledige bedrag teruggestort wordt op zijn rekening.

 

Betaling

De betaling gebeurt elektronisch. De webshop maakt gebruik van het veilige betalingssysteem 'Stripe'. De aankoop komt tot stand wanneer we een bevestiging krijgen van je betaling. Tot dan zijn de bestelde artikelen eigendom van BEEJOUR.

 

Garantie

Wettelijke garantie (enkel voor consumenten):
Volgens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Elk artikel is onderworpen aan deze wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop door de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.

Om een beroep te doen op de garantie, moet de Koper het aankoopbewijs kunnen voorleggen en vooraf contact opnemen met BEEJOUR, waarna de Koper het artikel op zijn kosten terug dient te bezorgen aan BEEJOUR. 

Elk gebrek dient binnen 14 dagen na vaststelling ervan te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging. De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud. Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen. De garantie is niet overdraagbaar.

 

Klachten

Soms gebeurt het dat iets niet gaat zoals gepland. We vragen de Koper om zijn klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Dat kan via het mailadres kelly@beejour.be. Zo kunnen we samen zoeken naar een oplossing. Lukt dit niet, dan kun je een klacht indienen bij de Consumentenombudsdienst. Je kunt deze overheidsinstelling vinden via https://consumentenombudsdienst.be/nl .

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via http://ec.europa.eu/odr.

bottom of page